If you live your life fully, you will die only once. But if you are scared of every step, fear will kill you day after day

HEEEEEEEEEEY!!


Jag är hemma just nu och försöker plugga till stor tenta imorgon! Jag vart så trött i huvet att jag somna. Så missat tre timmar av plugg!! Jag hoppas innerligt att jag klarar mig imorgon får ingen annan chans annrs! Efter provet ska jag till UKK på vintermys med kollegorna käka julbord. Sen tänkte ja ta tåget till sthlm där annat kul väntas.

Jag har inte gjort annat än sist då jag jobbat tränat umgåtts med vänner.
Den här veckan vet jag inte hur jag kommer hinna med saker får avboka en del så blir det nog lättare!

Nä nu ska jag fortsätta plugga cya!





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0