Det vart inte så juuu

Heeeeeeeeeeeej

Jag har inte bloggat på  ett tag för jag ej använt datan så mkt på sistonde. Vilket känns riktigt skönt.
Jag har fortfarande semester så jag försöker bara ta det lugnt. Jag jobbar lite då o då på pelle men det känns skönt skulle aldrig kunna slappna av jobbnarkoman som jag är.

Jag har vart i Turkiet i en vecka. Innan den här resan var jag väldigt orolig och rädd för hur det skulle gå. Jag åkte ju med två av mina yngre bröder. Men alt gick över mina förväntningar bra. Åkte med en jätte snäll taxichaufför som lugna ner mina nerver och väl i arlanda träffa jag på en bekant som gjorde d mesta enklare. När jag gick ut från antalya flygplats fick jag en stor chock kändes som jag hamnat i en hamam. Visste att d skulle va varmt men inte såååå varmt. Jag klagar inte va bara skönt. Träffa på skönt folk på bussresan till alanya. Som gav bra tips om alanya. Vi hade ett väldigt bra hotell. Det va som en dröm. Personalen va helt underbara på alla sätt och vis.  När vi inte va på stranden, shoppa eller ut på äventyr så spela vi biljard pingis minigolf eller satt vid  dator i hotellet. På kvällarna när syskonen sov satt jag vid baren och umgicks med personalen. De va hur skysta som helst. Jag fick även pröva o jobba. Det va riktigt roligt. Eftersom jag fick bra kontakt med de så gick jag ut några kvällar till stan med personalen så hade både väktaren och receponisten koll på syskonen. Jag måste haft änglavak eller nått men resan gick prima inte ett enda bekymmer dök upp. Träffade även en jätte trevlig tjej som jag umgicks med sista dagarna med.

Nu när jag är tbx har jag bara vart deprimerad negativ. Jag har inte haft lust till att göra nått. Har umgåtts med Vänner och bara tagit d lugnt. Idag rymde jag till Sthlm för lugna ner mina nerver. Vilket va helt underbart träffa S.
Jag vill verkligen tbx och leva i den världen. Helt underbar befolkning varma och trevliga. Jag älskar Sverige men jag hör hemma i Turkiet. Jag skulle utan tvekan flytta dit om jag inte hade familj och vänner här. Jag åker snart igen till utomlands men vet att d inte kommer räcka. Får se om jag börjar jobba inom resor att göra.
Nervös innan planet ska lyfta
Underbara efterrätter
Stranden helt underbar men för mkt vågor
Brorsan som aldrig lät mig ta kort
Utsikt från bergen som man kunde se över hela staden kallades terassen
en av deras underbara maträtter
Jag flummar mig!
Fler bilder kommer.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0