To heal our wounds, we need courage to face them


Heeeeeey!!

Idag har jag tagit mig en välbehövd sovmorgon. Om man nu kan kalla d för d när ja blivit väckt av tel fast fler ggr den vart på ljudlöst hörde jag vibbet men för trött för att stänga av. Nu sitter jag med en redbull för att vakna till. Jag måste piggna till för har en hel del samtal att ringa..bla ringa mitt gamla abonemang Tre där ja fått inkasso brev fast ja betalat räkning sen ska ja ringa min skola o be de förklara om deras system på internet igen, ringa jobbet och fråga vrf d ringer mig 8 på morgonen? , min läkare som jag aldrig får tag på och måste ringa till d som ringt mig på morgonen/natten. Hoppas jag inte glömt nån..

Nu väntar jag på att pappa ska komma hem för vi ska fika jag har satt på kaffe (även om den absolut inte e lika god som hans) så tänkte ja passa på o få lite tid m han ensam mest pga jag saknat o umgås me han och som kompensation för ja köpte blommor till mamma bara igår så tror pappa blev lite sur hehe.  

Denna text såg jag på en kompis facebook status som är riktigt bra.

"I don't have the time to hate people who hate me, because I'm too busy loving the people that love me..."

En jätte gullig kort film ni borde se.
http://svtplay.se/v/2502559/svensk_novellfilm/bekas?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2508190/sb,p110998,1,f,-1


Jag och min sötnos! Fy vad ja kommer sakna han. Han flyttar till Frankrike! Kommer vara värt att åka ända dit för hans skull. Igår när ja kom börja han gråta och ja vart helt förstörd han har aldrig gråtit av alla ggr ja sett han. Han har Alltid ett stort leende på sina läppar! Men hans mamma förklara att d för han säkert känner av att d sista gången ni ses nu. ush va d gjorde ont !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0