Life is what we make it, always has been, always will be.

Heey!!

Har just kollat på fotboll. Real Madrid mot Barcelona. Vilken underbar match. Jag är glad trots förlusten. Det va bra spelat av real Madrid. Jag kolla första halvlek hos C. Hon hejjade på motståndarlaget. Vi hoppa o skrek som galningar. Det va nog bäst för oss bådas skull att jag va tvungen o hinna med sista bussen. Vet annrs inte hur våran vänskap hade sett ut annrs haha.

Har inte gjort mer nytta annrs idag. Jag somna klockan 7 imorse så jag sov resten av dagen. Missade min FÖRSTA skoldag. Hur lyckas man!!!?!?! Så jag har spenderat min kväll hos C med filmer , gottgott och massa snack.

Morgondagen består av en middag kl 18 hos T. Och träffa S en stund mot kvällen. På dagen har jag inga planer än. Skulle träffat min brukare men hennes tel funkar ej. Så får se va jag hittar på. Tänkt träffa min ögonsten iaf.  


GRATTIS PÅ FÖDDELSEDAGEN MIN ÖGONSTEN!!

Jag hoppas att du lever tusen lyckliga år med framgång. Må du rikstas mot bara ljuset och alla dina önskningar går i uppfyllelse.Du är en av d bästa sakerna som gud sänt mig. Tacksam som har dig i mitt liv. Jag kommer ihåg första dagen jag träffa dig som det vore igår. Hur våran vänskap börja med bråk och idag 14 år senare skulle jag kunna ge mitt liv för dig. Jag älskar dig för din godhet, din envishet och mest av allt din ärlighet. Hur du kan få ett helt rum lysa av din charm. Hur du aldrig dömmer någon hur du har så mkt förståelse. Du är verkligen en på tio milioner. Jag är stolt att ha dig som en vän och syster.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0