If you can't be there be here

Heeeeeeeeeey!!

Jag vakna för några timmar sen, sen dess har jag bara degat. Min första dag på jobbet imorgon efter semestern så idag ska jag bara ta d lugnt för att vila upp mig. Så inga planer alls idag sköööönt.

Igår hade ja en mer hel dag. Träffa min brukare shoppade lite innan vi gick och åt lunch på thai village. Super gott. Båda hamna i matkoma och typ kunde knappt röra sig. Efter lunchen träffa jag S sen gick jag massage. Det va dunder idag känner jag mig hel igen. Mot kvällen träffa jag Mo o Ma vi titta på filmer och tog d ba lugnt. >D bästa jag vet m Mo är att vi kan va från att va skit fjantiga till skit seriösa. Träffa U en stund innan ja drog hem. Fick ett samtal igår som satte ett stort leende på mina läppar! D gjorde dagen mkt enklare oxå.  

Lyssnat på denna låt hela morgonen! Bra låt och börja dagen med!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0