If opportunity doesn’t knock, build a door

Heeey!!

Jag börjar bli lite orolig för mig själv. Vet inte om det är med åldern att göra men jag är konstant trött. Igår under min lunchrast på jobbet somna jag , efter jobbet sov jag några timmar och somna innan tolv på en lördag?!?! Kanske bara tantvarning vet inte!

Så har absolut inget intressant att berätta idag. Jag jobbar 7-21 på rasten har jag bakat kaka och pluggat lite. Ikväll ska jag träffa Mo! woopwoop!



Helt fantastisk låt verkligen! Älskar musiken texten och innebörden. Jag håller med att om man ger ett löfte ska man stå för det oavsett. Det är bevis på respekt När man säger nått ska man inte ta tillbaka d bara för saker o ting inte slutat som man tänkt sig.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0