I could care less

Heeey

Jobbat på pelle senaste dagarna så har inte haft så mkt fritid mer än på kvällen. Då har jag tillbringat tid hos kompisar eller ute o suttit på uteservering eller som igår bio. Jag försöker fasta nu under ramadan. Så ja vaknar till liv på kvällarna när jag fått mat i mig. Dock missat några dagar men ger inte upp än. 19 timmar per dag i streck utan mat för en matvrak som mig är helt otroligt om ja klarar en månad. Jag har även tränat och jag säger bara omg. Det märktes väldigt mkt tt d va länge sen sist. Jag hade träningsvärk i tre dagar. Gick runt som pigvin. Men efter ramadan ska jag troligtvis börja träna igen.
Nu ska jag sitta med familjen och umgås lite sen ska jag till min ögonsten och se på filmer och äta tsmns innan för morgondagens fasta.
GRYM MAN GRYMT BRA TEXT
I'm Starting With The Man In
The Mirror
I'm Asking Him To Change
His Ways
And No Message Could Have
Been Any Clearer
If You Wanna Make The World
A Better Place
(If You Wanna Make The
World A Better Place)
Take A Look At Yourself And
Then Make A Change

SÅ GRYM RÖST! JAG ÄR HELT SÅLD PÅ LÅTEN
There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark
Finally I can see you crystal clear
Go ahead and sell me out and I'll lay your ship bare

See how I'll leave, with every piece of you
Don't underestimate the things that I will do
There's a fire starting in my heart
Reaching a fever pitch and it's bring me out the dark
Baby, I have no story to be told
But I've heard one of you and I'm gonna make your head burn
Think of me in the depths of your despair


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0