He who is not courageous enough to take risks will accomplish nothing in life / Muhammed Ali

Heeeeeey


Jag hann inte blogga igår vart för stressig dag. Jag vakna tyvärr sent igår också så fick stressa till lite olika ställen. Jag åkte till skolan och träffa lärare och syo. Satte upp en plan för mina studier. För första gången träffa jag en riktigt bra syo. Som jag fick bra vägledning av. Så denna gång kommer plugget gå riktigt bra känner jag! Träffa på E på stan umgicks en stund innan jag fick skynda mig till middag hos underbara T som ska flytta till Frankrike inom några dagar. Hon bjud på Belgisk mat. Riktigt gott. Jag fick umgås med min extra mamma som fick ge mig massa kloka råd som vanligt! Och umgås med Ts son som jag är helt kär i världens sötaste bebis. Kommer nog åka o hälsa på d till nästa vår eller sommar. Längtar redan. Mot kvällen träffa jag S en snabbis. Det va skönt eftersom vi inte setts på veckor. Kvällen tillbringa jag med U bara tog d lugnt d va så sjukt skönt framför en film bara. 

Idag har varit en konstig dag. Jag har mått fysiskt riktigt dåligt. Jag har vart mer trött än vanligt. haft illamående och huvudvärk konstant. Men jag klagar ändå inte för jag har haft en jätte underbar dag. Dagen börja med att jag fick höra väldigt bra nyheter från skolan dock inget jag vill nämna här vill va klar först. På jobbet flöt allt på verkligen bara på. Fick ett trevligt samtal om en bekant som ringde för att vilja jobba och starta företag med mig. Kände mig lite hedrad men ska tänka vidare på den saken. Efter jobbet när jag sprang till bussen i d regniga vädret fanns d ett paraply på hållplatsen som nån glömt. Så jag tog den när jag va ny sminkad passa d perfekt. Jag träffade min favorit busschaufför som gjorde mig extra pigg. Kvällen sluta hos S som hade föddelsedags fest. Hade hur trevligt som helst förutom att alla drog ut och jag fick åka hem eftersom jag börjar 7 imorgon. Och självklart andra småsaker som förgyllat min dag men det håller jag för mig själv:p

Imorgon vet jag inte vad jag ska göra efter jobbet. Det får visa sig.


Visste inte att Linkin park va så bra! Blivit lite beroende av d.


Peace & Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0