Harmony makes small things grow, lack of it makes great things decay.

Heeeeeey

Gooodeenmuuurgeeen!! Ska strax till jobbet och jag har inte sovit alls inatt. Fråga mig ej vf. Jag har prövat d mesta så som dricka nått varmt, läsa, se på film, lyssna på lugn musik och även tagit en biltur me en kompis på stan. Inget hjälpte!!buuhuu.. Druckit massa kaffe nu så ja håller mig pigg ett tag till.


Min helg har varit helt underbar trots att jag inte gjort något alls! Jag har Vilat och ätit massa onyttigheter. Måste erkänna att d kändes konstigt innan jag förstod att jag inte skulle göra nått alls. Första helgen på månader jag bara tagit d lugnt för mig själv. Jobbade lördagen 15-21 men d va inte så farligt mest kul.

Trotts min trötthet som annrs brukar leda till att bli grinig så är jag på väldigt bra humör.


"I feeeeeeeeeeeeel sooo gooood sooo goood"


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0