Every saint has a past and every sinner has a future

Heeeeeey!!

Jag vakna rätt tidigt imorse för jag skulle följa med lille bror till tandläkaren. Ush kunde inte startat måndag morgon på värre sett. Jag har tandläkarskräck. De va mer lillebror som fick trösta mig än tvärtom haha. Lille brors halva tand hade gått av så d fick fixa inlägg typ. Helt grymt såg så äkta ut!

Efter d hemska morgonen försökte ja ta en kort tupplur som slutade med att jag sov bort hela förmiddagen. Just nu har jag ringt lite nödvändiga samtal till skolan , bredband och jobb. Hade en hemsk mardröm som jag vakna av drömde om bla min extra bror F som hade skickat ett mms på sig själv. Han såg helt hemsk ut d va inge vacker syn hehe!

Idag lyckades jag med en sak jag strävat efter i veckor ! Tummen upp för det! D är bevis på att man aldrig ska ge upp verkligen!!

Jag har tänkt på det med förlåtelse igen och kommit fram till att det är ingen ide att spilla tid på någon som inte har något betydelse i mitt liv längre. Även om de skulle finnas fortfarande i mitt liv så skulle jag lika väl vara berred på att förlåta. Alla är värda en andra chans. Jag kommer inte glömma men jag kan acceptera att vi är människor och alla gör fel. Ibland gör vissa lite större fel men d är väl inte deras fel att d inte har samma gränser d lär lära sig med tiden. Jag mår bättre som jag aldrig gjort förr och det här året har verkligen gett mig så mkt! 2011 har verkligen varit mitt år. Men min garderob är inte helt rent heller så ja har gjort mina misstag.
 
Nu ska jag fortsätta fixa mig o mitt rum! Får fin besök av J som kommer ända från hänösand! Wiii


mmmm hottstuff jag och J diggar Mr T allot


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0