A man can't be too careful in the choice of his enemies

Heeeey

Sitter hos U och surfar lite under tiden hon pratar med släkt från utomlands. Ja kunde inte hålla mig. Jag hade tänkt bara vara hemma idag för att vila men blev rastlös mot kvällen. Jag träffade Ad en stund och fick skjuts till Mo. Sen kände jag mig fortfarande inte så trött så jag kom hit en stund. Ja vill nog bara inte att dagen ska ta slut för imorgon är d dax för jobb usssh!! Hur kan 4 veckor gå så snabbt?? Jag kan verkligen inte förstå det.

Jag har hunnit tänka på mkt olika saker idag under tiden jag bara degat i mitt rum. Om förlåtelse mest. Det samtalsämnet har dykt upp i olika tillfällen och jag har fått höra väldigt olika sorters tolkningar. De flesta säger att man ska förlåta och låta ödet/gud ta hand på den saken. Men jag blir så arg över vissa människor som jag har lust ibland att slita sönder. Jag har försökt vara trevlig, förlåtande och förstående men fan vissa människor är ju helt pantade och smärtan man ändå har kvar går inte att sudda bort med ett leende och meningslösa ord. Jag känner mig splittrad, en del av mig säger ha dina vänner nära och fiender ännu närmare och ge tillbaka. Men andra sidan av mig säger skitsamma d är inte värt det och alla gör fel. Va förlåtande så som du vill bli förlåten. Jag vet att karma tar hand om saker och ting men jag är tyvärr en person som vill ta saker och ting i egna händer. Även om vissa har erbjudit sig att ställa upp men fortfarande vill jag skada så som jag sj blivit skadad.. Jag vet inte bara trött på allt skit som händer från olika människor. Ingen är perfekt men fan kan folk inte använda det som finns bakom pannbenet! Jag tänker mest på en sak som skedde för ett tag sen men samtidgt andra små saker som gör att man ba vill spricka av ilska.


We all get burned
Those who survive are the ones that learn (learn, learn)
If it dont kill ya, make you stronger
Mama I know what you went through was hard
But the biggest bitch is karma, let her do her job (thats right)
Dont even stress these clowns, baby you a queen, heres the crown
Enjoy yourself, you independent now (thats right)
They lose, and you winnin now (Thats right)
Youre a shootin star, now let them know who you are
Cause now Im that bitch,
Youll never get to uh,
Cant get what you want, so youre acting like a punk.
You were too fly then, so fly away now.
Now Im that bitch, and youre just a clown.




Kommentarer
Anonym

Oroa dig inte, ditt sätt att se karma har redan börjat. Förlåt inte. Glöm istället.

2011-08-11 @ 07:20:50
Fidde

Hur vet du det? Jag kan förlåta men aldrig glömma

2011-08-11 @ 21:16:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0