We can sell our time, but we can’t buy it back again

Heeeeeeeeeey!!

AHHHHHHHWWW!! Jag verkligen smälter av sköna vädret gör mig otroligt lycklig. Mitt namn Fidan betyder Planta d passar verkligen mig. Ja funkar bäst under sol o värme d e min näring! Även om jag inte är nöjd med mitt namn av vissa skäl så gillar ja d för d ovanligt ändå och fått tusen smeknamn så får d duga.

iaf..Idag har jobbat och d har gått skit bra. Jag har vart på hugget med massa energi. Efter jobbet åkte ja hem tog en dusch efter all damm som blir på gatorna nu och jobbat som en tok i värmen. Jag tog med lille brorsan till Pelle Svanlös Hus. Tyckte d va dax nu när lillebror e lite större. Han hade kul och busa runt där.

Btw ja ska börja cykla om några dagar. Ja kommer aldrig klara av att åka buss i den här värmen ska bli kul hur länge ja orkar denna sommar.

Nu är jag hemma och väntar på Hen som ska hämta mig efter hennes jobb för vi ska till gränby C för lite shopping. Sen får jag se vad kvällen har att erbjuda. Jag hade tänkt va hemma idag men fina vädret lockar ut mig.


Den här låten kom på radio i lördags när ja satt i taxin påväg hem fick en sjukt skön känsla! Tråkigt nog missa ja henne på BJ i lördags!!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0