The face is the mirror of the mind, and eyes without speaking confess the secrets of the heart

Heelluu!!

Jag fattar verkligen inte hur tiden kan gå så fort ja hinner inte med. Denna helg hann jag inte med alls. Den kom o gick bara. Och nu är det redan Måndag!! Jag har sovit många timmar vågar inte ens skriva antalet helt sjukt. Jag har tagit igen all sömn ja missat och nu är jag pigg som bara den. Fått i mig stor kebab rulle med massa cola GOTTiGottGOTT!!

Torsdags efter jobbet och mina söta kollegor som släppte iväg mig tidigare drog ja till Oleary's igen för att se på stand upen. Lyckad med massor av skratt. Kvällen slutade på Oasia och Agave börja bli en vana nu. Vi hade sjukt roligt. Dansa som tok och träffa på nya och gamla ansikten. Beroende på vem jag va m från deeptalk till om politik och till masssa fjantigheter och massor av dans. Det va verkligen gott o blandat.

Fredags eftersom ja missa tåget på tors så blev d en tidig tåg till sthlm. Jag åkte till Goci för att hjälpa henne flytta. Blev massor av skratt och konstigheter men vi lyckades jävligt bra. Kvällen slutade med massor av tjockismat och myspys. Sen drog jag vidare till Cem o hans kompisar vi satte oss på Sturehof och GK. Det va Awsome! Jag fick tyvär ta sista tåget hem.  Träffa på urskön par på tåget som ville att vi skulle vidare efter resan men jag fick tacka nej med tanke på att ja skulle börja 7!!

Lördags blev tidig morgon följt av jobb till kl 16. Drog hem o tog snabb tupplur. Sen träffa jag Prinsen som ja va väldigt sen till. Fick en fin utskällning. Jag va så trött att ja orkade inte ens äta upp min chokladkaka som ja annars älskar blev massa kaffe. Efter fiket drog ja o Mr X till Zar.  Jag Zar halvsov men efter massa skön musik börja vi vakna till. Efter att Prinsen övertalat mig till att gå ut så va d ba fixa sig snabbt och kvällen sluta på BJ. Hade urkul och dansa massor vet ej vart ja fick krafterna ifrån men ja o Zar gick All In!

Igår efter knappt två timmars sömn va d dax åter igen för jobb. Som tur sov jag under mina tre timmars rast hade dubbelt pass. Kvällen sluta med arg mamma som inte gillade mina äventyr. Fick smöra efter massa utskällning hehe.

Idag: Har jag inte gjort nått annat än bara gå runt i pjamas och haft mobil på ljudlöst! Imorgon blir d nya tag verkligen. Har en del saker jag måste ta tag i som ja tyvär ligger efter med.

P.s Ja vet att bilder säger mer än ord men ja har verkligen inga bilder glömmer alltid o ta. Har bara videos men d långa och ja vet inte än hur man sätter upp. Blä!!


Gammal sköönnniiing


Grym låt älskar mannens röst mest! Får sköön känsla.


Kommentarer
And1

Vem e prinsen och mr.x?

2011-04-05 @ 12:51:02
ivoncita

och vem är den där underbara iva??????????!!!! fett tyng brud..!

2011-04-05 @ 13:33:46
F

De du. Hade velat tala om d hade ja skrivit namnet öppet.. Frågan är vem e du??

2011-04-06 @ 00:17:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0