The time you enjoy wasting is not wasted time

HejsanSvejsan

Sitter på jobbet just nu och har min 45 mins rast. Min dag har börjat lika segt som senaste tre dagarna. Jag har massor ja behöver få gjort men skjutit upp. Har lust att sparka mig sj i götten!!!

Hur som helst börja dagen bra iaf. Fick samtal av Baba som fråga om ja va hemma för han hade köpt hem mina favorit bakelser. Så jag har verkligen stor hemlängtan. Igår kom min Mummy med två kockböcker till mig en med BARA kakor med chokad och den andra me olika maträtter. Ja som annrs inte gillar o laga mat ska försöka lära mig d. Så kommer blrja exprimentera i köket massor nu.

Igår gjorde ja inte så mkt tog d lugnt på dagen. Mot kvällen gick jag på bio med kollegorna sen drog ja till Iva o Ric och titta på fotboll. De va kul o sitta m Ric o mobbas för ja hatar Barca. Underbara Iva baka godaste kladdkakan så hon gjorde två omgångar och fick handla mer tillbehör. Men d straffa sig ja fick ont i magen resten av kvällen höhö FATTTSOO ja e!!!

Ikväll
ska jag försöka hinna till Kick As Comedy igen. Längtar! Men ska nog bli tidig kväll har en hel del saker ja måste göra imorn spec innan helgen.



Peace N Love


Kommentarer
ivoncita

yes sir ! så blir de när man blir tvingad att göra ännu en till form och på de när vaniljsåsen tar slut köpa glass till prinsessan "av kurdistan numera bosatt i Sverige beroende av choklad och långa promenader på ivas nerver" Fidan!



ne men tack för att du kom min älskling du gjorde min dag även om jag fick slava!!!SES IKVÄLL!! (pengarna på luren tog SLUT kan inte messa!)

2011-04-07 @ 19:39:53
ivoncita

min älskling du borde varit kvar!!!!!!!!! drinkar i alla former delades ut i MÄNGDER till oss av A´s ragg och co!! dyr champange för att fira FAN VET JAG men gott va de!! hahaha!!! tom efterrätt fick vi super good irish coffe! önska du va där! bästaste eveeer!!!!!!!älskar diiiiiiiiiiiiiiig½!!!!!

riing miiig!!!

2011-04-08 @ 04:17:03
ivoncita

btw hela uppsala såg att vi va med A´s sugger daddy.......!

2011-04-08 @ 04:17:41
F

Jag är en jobbig gottegris kan jag erkänna meb jag tycker d orättvist att bara rich ska få ha dig för sig sj vill oxå bli bortskämd m diba myskvällar av mat o sötsaker.



Gumman glad att du hade trevligt igår o ni blev bjudna på dricka medans ja sov gott så har ja fb om du vill skriva till mig nästa gång höhö.

2011-04-08 @ 11:59:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0