SuperWomen

Cause I am a Superwoman
Yes I am
Yes she is
Even when I'm a mess
I still put on a vest
With an S on my chest
Oh yes
I'm a Superwoman

When I'm breaking down
And I can't be found
And I start to get weak
Cause no one knows
Me underneath these clothes
But I can fly
We can fly, Oh

Jag har tänkt mycket på livet senaste dagarna. vad jag har och inte har och vad jag gjort och inte gjort. Jag kan inte säga annat än jag är grymt tacksam. Jag må ha lite i bagaget eller missat en del saker men oavsett så är jag väldigt nöjd. Jag är nöjd över den jag är och den jag utvecklas till. Den jag har varit för det är d som gjort mig till den jag är. Som alla har man alltid vissa saker man skulle vilja ta tillbaka. Men det är d som gör oss den vi är våra misstag b.la. Så länge ja lär mig av de och gör ej om de så är allt i sin ordning. Misstag måste alla göra. Det måste finnast brister runt om annars bör man va lite orolig finns inget som heter perfekt. Jag är tacksam att jag blivit stark psykisk , stor hjärta och så energisk. jag skriver detta inlägg också för att jag tycker folk ska verkligen kolla på sig ordentligt och va stolta för de är. va tacksamma för de har och uppskatta värdet av även småsaker. man ska va nöjd och glad att för livet. Inte ta nått för givet och inte glömma att
livet är det man gör de till


She'll put a smile upon your face
And take you to that (ah) higher place
So don't you under estimate
The strength of a woman
She can nag and be a constant pain
Tender lips that's so so sweet
Gentle words she softly speaks
Such an angel when we need
GOD bless the ground beneath her feet
She can take you on a high
Be your comfort when you cry
But if you look into her eyes
You'll see the strength of a woman


Jag är lycklig för jag har verkligen underbar familj, vänner och pojkvän. Jag är TACKSAM att NI finns att ni har vart del av den jag är. Ni som väglett mig när ja vart som mest ohanterlig när jag som mest behövt er att ni funnits där. Jag är glad som har er i mitt liv finns inget i världen ja skulle vilja byta ut er med.

Ooh there's somethin about
kinda woman that can do for herself
I look at her and it makes me proud
There's something about her
Somethin oh so sexy about
kinda woman that don't even need my help
She said she got it she got it
No doubt, it's somethin about her
Cause she work like a boss play like a boss
Her favorite thing to say Don't worry I got it
And everything she got best believe she bought it
Miss Independent

Den jag är idag är den jag alltid vill vara. Min syn på världen min humor mina tankar min smak, atetyd och för min moral o etik är det precis jag vill ha för resten av mitt liv. Det som får mig mest tänka på hur jag är idag är för att för nån år sen hade jag riktigt dåligt självförtroende. Va nästan påväg in i depression. Det va saker/människor som gjorde mig besviken men min största fiende va jag själv! Jag har verkligen förlorat mkt men jag har vunnit lika mkt tbx. Att känna att inget har värde för man inte vill leva eller tycker man inte duger för nått är d en av världens äkligaste känslorna. Jag är verkligen glad att jag öppnat ögonen och blivit den jag är idag. Jag vill påminna mig själv att aldrig tvivla på mig själv för vad det än vart har jag lyckats och kommer fortsätta så specoelt för d diamantvärda människorna runt om mig! Jag har saker jag behöver utvecklas med bättre men vilket som så är jag så fucking stolt och nöjd över mig!




PEACE
N
LOVE



Kommentarer
Mary

Vilket härligt inlägg, stor goskram på dig gums! Du är bäst!<3

2011-04-24 @ 13:09:49
URL: http://beatofaheart.blogg.se/
elin

Hej , du var intresserad av en halsduk. du lämnade ingen mail så du kan väl maila mig så kan vi ta det där istället :)

2011-06-27 @ 23:37:59
URL: http://eelinlindmaan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0