Save your energies! Bitter people hate to be reminded that joy exists.

Heej!

Gud äntligen är den hemska helgen över. Denna helg va inge vidare. Jag är inte gladare för att d måndag. Jag försöker undvika att tänka på hur mkt ja har o göra och hur mkt jobb det kommer va denna vecka samt min magont som vägrar ge sig. Tror jag fåt magkatar *hoppas inte*! Helgens några få bra händelser va att ja va barnvakt till Gab o d gick riktigt bra. Cem va i uppsala igår så fick hänga me han innan han skulle åka utomlands idag! Iva som vart fint stöd och försökt iaf få mig på bättre tankar. Baby som va delvis skälet min lörda fuckades men ändå vände på den stort på söndagen.

Iva m Cems MC hjälm


Idag har jag tagit lång sovmorgon och nu ska ja strax ta bussen till jobbet.





Kommentarer
iva

svara mig råååå!!

2011-04-19 @ 12:13:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0