Never tell evil of a man, if you do not know it for certainty, and if you know it for a certainty, then ask yourself, 'Why should I tell it?'

HEeeelllluuuUUuu!!

Sitter i sängen. Känns verkligen hur skönt som helst. lyssnar på skön arabi musika vill lägga upp nån men svårt o bestämma vilken så ja skiter i! Jag är hungrig men orkar inte lyfta på en fena! Jag är helt slut. Börja dagen med att jag försov mig. Förstår inte hur trots att jag bara va hemma igår efter shoppingrundan i gränby. Köpte en varsin väska till mig och Hen som tidig present inför hennes examen. Ja börja bli shoppinggalning tror ja fyfan va ja vill köpa allt känns d som!! Ni som ser detta snälla se till att ja inte handlar mer på ett tag!! iaf till första maj.

Efter jobbet träffa ja min brukare vi satte oss på fågelsången efterlängtat!!! De ja älskar me d stället är att man kan gå dit o äta frukost och deras uteservering men hatar att d stänger tidigt!!

Trixa med kameran! D va otroligt skönt o sitta där orkade inte ens fika!! Ba njöööt

Efter fiket drog jag med lillebror som skulle klippa sig. Ja tröttna på hans frilla tvinga me han till frissan. Nu är vi båda nöjda:D

Nu ska ja ta o fixa mig innnan Min Prins kommer wiii. Vi ska till Iva o se på när Real Madrid visar hur man spelar fotboll!


skicka denna till prinsen och fråga om han kände igen sig hehe!


It is only in sorrow bad weather masters us; in joy we face the storm and defy it. / Amelia Barr


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0