A person's abilities are tested best when defending rather than attacking.

Heeeeluu!!

Förfan för och vakna till detta väder och veta att man ska jobba heldag!! Inte nog me det vakna jag med världens huvudvärk! Och de går inte över förrän jag får i mig kaffe! Hej jag heter Fidan och jag är beroende!! D e min största drog efter musik kan verkligen inte leva utan det!!

Hur som helst nu är man på jobbet och läsewr allas statusuppdateringar på fejjan hur d njuter av d vackra vårvädret blääää!!! Nej ja tänker inte va glad för andras skull!! Va tjänar ja på d?? NADA

Igår va helt okej drog me Mr X , Iva, Hen, Ann, Hag, Far, Car o Ant till Kick ASS d va inte lika roligt som det brukar vara. Hade en favorit bild på han dyker upp senare. Finns på kameran som e hemma! Efter stand upen drog vi till Oasia och tog d lugnt sen hamna vi på en studentkorridor.

Ikväll är från om jag ska göra nått efter jobbet!?? Känns som jag vill hem och bara ta d lugnt men får se vart vinden för mig!


Blev haffad på kort när ja pröva olika outfits digga bilden!

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0