U'r Amazing

God morgon!!

Vakna nyss fan va ja har sovit! Känner mig helt utvilad. Ska till jobbet strax bläää trots att det är fredag!!

Igår när ja va på pelle och jobbade sent. Skulle va servitris så visste min babygirl Iva att de kunde bli långtråkigt så hon  va gullig och ville göra mig lite sällskap under tiden folk åt o så. Hon överraskade mig stort med en sak. För några veckor sen tappa hon bort en ägodel till mig och nu dök den upp igen framför henne. Helt sjukt ju. Att just hon hitta och att den ens fanns där. Det är nått mamma har fått från sin mormor och hon har gett den till mig. Så väldigt värdefullt för mig!

Jobbar imorgon med men då kommer min prins och sätter lite ljus på min långa arbetsdag.



Kommentarer
iva

du är för underbár älskling

2010-09-24 @ 20:13:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0