Love Kills

Hejohå!

Gud vilken underbar dag solen skiner! Än finns d lite hopp om att hösten inte riktigt kommit än! Även om man känner ibland att man skulle vilja dra på vinterjackan! Brrr!! Men d sjukaste e nog hur snabbt d kan vända från hett och svettigt till kyligt och iskallt!

Jag har jobbat sen fredags med helhektiska pass!!Gud denna helg vill ja inte uppleva igen! Så ja va helt slut på måndagen! Jag tog de bara lugnt! Brukar ha en sån dag i veckan "Vilodagen". Alla borde pröva! Me my self and I! Jag köpte massa gott hem lgjorde våfflor för typ 30 pers och d tog slut ganska snabbt sen massa annat gott som läsk chips godis munkar etc. Hur trodde ni ja mådde slutet av kvällen? HÖHÖ! Passade på att stänga av mobil och internet och bara va. Ja meddela de som står mig närmast såklart tt jag kunde nås bara via hemtel! Och idag sov ja ut ordentligt så ja mår prima idag!


Nu ska ja på stan och skämma bort mig lite mer! Shoppa lite och gå runt med min fina Iva. Sen träffar jag min brukare vi ska på middag eller bowla!! Kvällen slutar hos min underbara fruga!

Denna vecka jobbar ja bara tors och fredag sen masssaaaa ledighet! Så jag åker nog till sthlm och sala! wiii




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0