There is no time to leave important words unsaid

ShooShoo!!

Har kommit fram till att jag älskar bowling ska fan bowla en gång per månad!! Sjukt kul igår! Inte för att jag är bra på de då men ändå så kul!! Kastar klotet som d vore basket ett par ggr chefen såg orolig ut ett tag haha! Efter bowlingen gick vi och käkade väldigt mysigt. Vårat bord hördes nog mest mkt skratt o skrik och massa planer gjordes. Ett perfekt exempel på oavsett ålder kan man ha kul ihop. Sen drog jag och mötte upp Iva satte oss på Terrassen och prata om massa gammalt och nytt! Jag är så sjukt stolt över mig och henne trots allt som händer runt oss hur vi lyckats ha huvet högt och kämpat för de vi verkligen vill ha. Träffa på Jos som bjöd oss till hans bord med hans kompisar vilket va trevligt och blev massa skratt där med. Och fick träffa Hollywood skoj! Sen drog vi vidare till Bullit där vi träffa Far och massa skumt folk men de va ändå fint slut!

Ikväll fira Iva och Car! Ska bli dunder!!



Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0