Forever and a day

Hejsan!!


Fan va glad ja ääärr! Borsett från att jag sov 16 timmar idag ja ni såg rätt 16 omg hur sjukt är inte de ?!?! jag skulle vart i sthlm idag men efter den långa sovmorgon så tar ja d lugnt idag eller ahh vi får se dagen slutar.. oftast brukar d ändå inte sluta som ja planerat hehe:p

Jag är glad över átt min data funkar nu! Laddaren är död men får en ny på tisdag! D gött d!

D som gör att jag lyser bäst om dagarna är pga min prins! Mr X har varit helt underbar! Dessa tre månader vi har vart ihop har gått så sjukt snabbt men alla tillfällen vi setts har vart fantastiska! Han har varit fint stöd under jobbiga tiden och verkligen visat mitt värde för han. Stått ut med mig när jag vart som värst! Även om framtiden för oss är oklar än så är jag ändå lycklig med tiden jag haft med han! Tack för att du är du!



Kommentarer
ivoncita

rätt åt dig min älskling! <3

2010-10-29 @ 18:17:34
Marie

LÅter ju underbart det finaste fidelicous :) stor-mega-gosing-bamsekram på dej:)

2010-11-02 @ 21:12:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0