FRUKOST

Göd Möörgöön!! Ni anar inte hur lycklig jag är jag får äta idag igen! Normalt vill säga utan någon diet. Jag är kräsen person när d kommer till frukost. Middag och lunch är jag inte lika mkt för. De är för jag är uppväxt i Turklandet. För där har de frukt (melon) ägg grönsaker vitost sucuk(salami) oliver etc på bordet. D är va min frukost här kan nästan innehålla dock inte nybakat bröd från bageriet som de har där då. Idag blev de baguetter MUMS! Nog snack om min frulle hehe!

Igår jobbade jag sen träffa jag min prins vi tog en fika och tog en promenad. Hade saknat han så sjukt mkt märkt att vi båda har sjuk humor haha folk skulle gapa om d såg vårt betende! Sen fick ja skämmas lite oxå. Jag hoppa in i bilen skit tjurig och trött efter träff med min brukare som vet hur man trampar på mina nerver ibland och prinsen försökte lugna ner mig medans ja ba tjura och gapa sen bad han mig typ ställa undan saker i lådan och va hittar jag där om inte en present!!! Haha kände mig som världens sämsta flickvän!! Jag blev extra snäll resten av tiden!! Även om ja otroligt trött så han fick skjutsa hem mig tidigare buhuuu för trötthet!

Idag: Ska strax till stan köpa lite grejer sen drar jag till min sötnos Zah som har Hennakväll typ förlovningsfest! Imorgon är de bröllop i sthlm!



Kommentarer
ivoncita

naww va romantiskt!!!! oooh!!! nu ska richard få spö! för att ja inte får samma som dig.. HAHAHA!

2010-10-02 @ 12:50:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0