The Time

Hey !!

Äntligen lite finare väder. Lite solsken! Det är ju eid trots allt idag. Igår när ja vakna va vädret inget att hurra för. det va snö med regn ush! Så ja tog d lugnt hemma bara tills lugna ner sig. Tyvärr med detta väder känner ja verkligen att ja kommer va mer eller mindre hålla mig inne. Men mot kvällen när d äntligen lugna ner sig åkte ja till Iva och chilla. Man märkte verkligen att ja hade vart inne för min mun gick i 180 haha så blir ja om ja inte snackat med många på länge haha.

Idag ska jag mest va med la familia vi ska fira eid och äta gott. Mamma är i köket och lagar för fullt jag ska gå och hjälpa till snart innan hon skriker igen haha. Senare på eftermiddagen ska jag med lillebror och kolla på en gymnasieskola han vill börja gå på. Pappa ville gå men ja vill hellre gå ja är så nyfiken av mig som ni vet.

Annrs händer d inte så mkt mer spännande i mitt liv. Vilket är ändå lite skönt med tanke på hur stormigt d va ett tag.


En låt som är till Iva och Mig. Påminner om vågra galna kvällar ihop. förra året vid den här tiden typ. Crazy!

Blogg ya later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0