Bite The Dust

Ohh Blir galen skrev  massa och internet dog sen fastna d och allt försvann. Idag har jag tagit d lugnt igen. Skönt jag som vart en stress person ens fått damp av att sitta korta stunder har börja vänja mig äntligen. Jag somna sent igår så ja vakna lite senare idag. Åkte till stan efter snabb frukost. Mötte upp mamma. Vi gick runt och shoppa lite. Skönt och få ensam tid med mamma för d blir så sällan av. Ens denna gång varade d väldigt kort. Lille bror kom och mötte upp oss i stan. Han skolka för att få va med oss men d skulle bara vara denna gång. Vi alla tre hade d riktigt kul men ibland när jag och lillebror höll på flumma oss stod Mamma och skaka på huvet haha! Sen åkte vi för att hämta lillen från dagis alla tre. Lillebror vart glad. Fick träffa hans flickvän på dagis haha sjukt söta han och hon kramades innan de sa adjö! 

Men precis som allt underbart slår verkligheten som en smäll på ansiktet. Fick ett besked nyss. Det gör ont i mig. Känslan går inte att beskriva om det är hat räddsla aggresion men vet iaf att det är smärta. Jag kan inge annat göra än och vänta nu och be. Be att allt kommer bli bra.

Butterfly


Jag ska stan och träffa Mar över en fika nu. Imorgon blir det jobb till 16 sen hem till wifey och myysaa!! I Helgen åker ja förhoppningsvis till sthlm sover över där. Träffa Jiji Goci Zah Ula Cem som jag har Saknat som fan!! LÄNGTAR


 


Peace & Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0