Ut m d gamla in m d nya!

Yes Im back!
 

Haft d så sjukt bra på sistonde! Fått massa energi från höger som vänster. O nu väntar d ännu bättre tider våren är verkligen här och snart är d sommar! Så sjukt nu ut m gammalt skit o in m nytt. Är säker nu på va ja vill säkrare än nånsin! Gäller verkligen tt ta tag i sitt liv för livet går INTE i repris! Har så sjukt underbara människor runt mig. Jag kunde inte begära mer. Under den jobbiga tiden så har ja haft min andra halva Iva ja så glad som haft henne vid min sida och som stått ut min aggresiva humör och rykt upp mig. Och får inte glömma min fru Suz, som gör
dagarna lättare ger mig så possetiv energi hon har sån utstrålning omöjligt tt missa. Och många fler människor ni vet vilka ni är!

 

Nu har ja sålt våran söta kanin. Lillebror blev ledsen o ba grät hehe så jobbigt o se han.
Nu ska ja ut nu träffa lite folk sjukt svårt o bestämma mig för saker. D nått nytt hahah hatar att få för många alternativ. Men får planera bättre. Får se om ja hinner me allt. Men första prio är tt träffa två av mina pinglor från sthlm. Jiji och Goci. Ska träffa upp d med Iva. .






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0