Trafikvarning

Hej alla underbra!

seg uppdate men haft massa att stå i. Bra o dåliga saker men för det mesta dåliga saker. D är en jätte dålig period just nu men hoppas d vänder snart.

Idag har jag vart barnvakt åt minsta bror 2 år urmysigt vi har lekt o lekt. Han e så tok underbar gör såna fina miner och ler o skrattar så man blir så lugn. ja ville nästan tt d inte skulle ta slut.
Träffa Suzzi och Gabbe för lite shopping. Lekte med Gabbe så ja nästan skämde ut oss andra barnen avundades. Jag och Gabbe pröva olika mössor och solglasögon gud så roligt man kan ha fick nästan ont i magen.

Jag har börja cykla nu woppppiii får se hur länge d varar. Igår cykla ja 16km och idag hela 2 mil. Hoppas d håller hela sommaren. Gör d här inte för nån bantning e nöjd över min kropp som det är. Gör d endast för kondisen. Ja som röker ibland har ultra dålig kondis. MEN ja ska sluta röka I promise. Ja har ju astma så d är d största skälet- Vill bli av d m d. Men detta lär ju ta större skada säkert. Jag cyklar som en galning ibland för ja e så stressad när ja blir sen. Vilket sker ofta. Förra året lyckades ja ramla o slog mitt vänstra knä och armbåge rejält. Åkte samma kväll till sthlm och festa omplåstrad med finkläder d såg riktigt sjukt ut men kul hade jag och d va värt d :p. Så har ja haft för många nära dödens upplevelser. I år ska ja försöka ta d lugnare vill leva.






Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0