Iriterande att d ska va så..

Jag har tänkt på en sak. Även diskuterat det med andra och de har haft samma syn. När man hamnar i ett nytt förhållande så förändras mycket. Ens relation med familj vän jobb etc. Som person förändras man som mest. Plötsligt får man större självförtroende och inte har tid med ens nätverk. Jag kan inte begripa vrf samma sak inte händer när man får en ny vän. Jag säger inte att d händer alla eller aldrig hänt mig för det har d gjort tidigare. Jag fattar inte vrf man inte har lika mycket tid för ens vänner och beter sig annorlunda. Det är som man blir en annan person. Man går över sina gränser gör grejer som man vanligt vis inte skulle ha gjort och ens velat göra. Och blir "tofflig" så det nästan blir patetisk. Jag blir nyfiken vad i hjärnan gör så att man inte stoppar känslorna.
Har vi för lite självförtroende eller självrespekt att säga ifrån eller känns det bara rätt för tillfället? Och när vi dissar våra vänner är det bara för vi tar d för givet eller tror vi d kommer stå kvar där efter alla dissar vi gett.

I början kan ja förstå att det är så man är på "rosa moln" men ändå att sånt kan hålla på i flera månader.
Vrf blir vi så? Jag diggar inte det. Men d ska väl finnas biverkningar med allt även kärleken.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0