Günaydin ✿ God Morgon

Gud vad jag älskar sommaren sjukt fint väder!

Gick med småsyskonen till skolan idag härligt väder tog mig en längre promenad hem. Nu ska jag plugga lite i teoriboken med lite frukost i balkongen.

Idag ska jag: Träffa min brukare ta en glass vid ån och luncha. Sen till Gabbes dagis för Suz har bjudit mig på hans knytkalas. Ska bli kul. Sen till stan igen för möta upp syrran Hen för fika. Kvällen får visa sig blir ändå aldrig som man tänkt sig. Men det älskar jag med livet fullt av överraskningar!




På Fridays! Älskar d stället!
En glassig margarita på en sen vinterkväll kan aldrig slå fel!
Jo om man heter Iva och heller den över mig!
God va den! Ska pröva en sån igen fast nu på sommaren.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0