Ett Löfte

När man ger ett löfte är det viktigt att hålla. Om det blir en omöjlighet i slutändan är det fullt acceptabelt under speciella omständigheter att bryta. MEN jag hatar när folk ger löften och inte håller. Hatar att bli besviken det är en av d värsta känslor jag känner till. Varför ska man ge ett löfte och sen inte hålla det? Hellre att man inte ställer sig i den situationen än en person inte som kan hålla sina ord. Och vilket leder till tt man blir stämplad som lögnare. Hatar folk som ljuger vilket man gör om man ger ett löfte man inte håller eller lovar göra saker man inte gör. Jag är otroligt besviken på en person som gett mig massa löften i flera år sen inte kunnat hålla. Det fick mig att avbryta kontakten hur ont det gör och hur mkt ja än saknar personen är inte den människan värd att finnas i mitt liv. Jag har inte tid eller ork för folk som inte håller d lovar.

Jag har tre krav på människor i mitt liv:
 
Ha Respekt
Va ärlg
Va dig själv



Det ska väl inte va så svårt???



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0