Helgen

Go kväll!


Har vart seg med uppdatering igen men ska bli bättre hoppas jag. Jag har jobbat hela helgen så e rätt trött nu. Har haft en bra arbetshelg. Fått äta bengalisk och afrikansk mat så min diet fucka sig. Jag som har varit duktig med både socker o fettintag. Träffa på en svensk man som tala turkiska med mig d va riktigt coolt. Jobbat med underbar personal. Så sjukt nöjd över mitt jobb just nu. Vi har busat o haft d riktigt skönt. Trivs riktigt bra med det ja gör och d ja gör d med. Och det finns inte ens nån där ja inte ogillar. Det är inte perfekt men jag är nöjd. Tyvärr blir d som käpp i hjulet för framtida utbildning. Vet ej va ska bli men ju mer tryggt o bra ja har det så svårare blir det att bli utåtriktad. Det enda dåliga va att lilla jag försov mig imorse fy på mig!

Har förutom jobb hunnit shoppa och sola. Sjukt skönt med solning känt med som blekfis och har smort lite brun utan solkräm. Har tittat på melodifestivalen. Missat deltävlingarna denna gång annars e ja en torsk för melodifestivalen. Finalisten sög så klart. Hejade på Salem för d fanns ändå ingen riktigt bra i tävlingen. Och även Turkiets finalist suger blir som fotbolls vm ungefär inget riktigt o heja på förutom att där tävlar varken Sverige eller Turkiet. BUHU jag som hade planer till Afrika (ja seriöst) men inge kul o va där o inte ha nån att hejja på. Så det blir andra planer som semester nu.

Umgåtts idag efter jobbet med familjen lite. Väldigt mysigt . Lille bror sa mitt namn idag för första gången underbart. Blev alldeles glad.



Gammal Men otrolig sköön bra vinnare!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0