Skolskenen i mitt liv<3

Mitt hjärta hon vet hur man piggar upp en bitter Fidan. Va inte glad o på bra humör prata med min ängel i början av helgen och Hena ja om nån lyckas så lyckas hon alltid pigga upp mig! Mest drf min helg nog vart så ljus. Hon är den vän jag kännt längst. Helt otroligt våran vänskap blir bara starkare och starkare. Är tacksam som har haft henne vid min sida vått som tortt. Skulle kunna ge mitt liv och själ för henne och om det gick mkt mer. Vi är olika på vissa sätt och det är det som gör våran vänskap lite bättre. Jag är chockad att hon stått ut med mig haha. Hena du vet va jag menar. Hena är nån jag är 100% säker på oavsett vad så kommer ja aldrig tvivla på våran vänskap för jag vet säkerligen att hon kommeralltid stå vid min sida.  Fidosh <3 Bango !!







JAG ÄLSKAR DIG FÖR ALLTID  <3




Kommentarer
Hena

Looove U 2, vad har man vänner eller rättare sagt en lill syrra till, fast jag får köra stora syrra ibland blink med mina visa ord hihi;)!! Kommer finnas för dig livet ut men gud vet om jag orkar ;):). Vi har vart med om mkt tillsammans och förhoppningsvis fortsätta med det!! Och en sak till du vet att jag alltid kommer att ställa upp för dig vad som än händer!!! Puuuuuuuuuuuuussssssss

2010-03-16 @ 18:53:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0