Jag är duktig!

Hey u ! Ohh så underbart väder!! Detta har jag gud och Ibr tacka för bad han förr igår att ta ett snack med gud för jag va så trött på usla vädret. Enligt Ibr är han en ängel och då står man nära gud så jag fråga han om han kunde be gud om en tjänst ! jag vill ha sol och det fick jag igår och idag.TNX

Idag är jag på Pel och jobbar lite drygt när det är fint väder ute och jag inte får njuta så sitter man på ett kontor inomhus! Men det är alltid trevligt på fiket som tur! Vad jag ska göra efter jobbet är det oklart hoppas på att Dcm ska komma hit! Idag är det exakt två månader sen jag bestämde mig för att fimpa ciggen! Stolt ? Som fan! Önskar er en fin dag ! PUSSS


Kommentarer
Ibr!

tack för de fina orden :) Jag ska se vad jag kan göra me Balderna som badar i parfym. Jag tror inte ens gud kan hjälpa dig där :) Hoppas du har en trevlig dag idag o passa på att njuta av solen. Gör som svenskarna. ut me en solstol, titta mot solen, blunda o lägg på ett smajl o njut :)

2010-03-06 @ 15:20:28
Ivonne

Ibr- HAHAHA!!

2010-03-06 @ 15:42:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0