Fredaysmys!

Heeelliuuliiuu! 

Idag har vart en riktig bra dag. Solen har skinit riktigt mkt idag då menar jag inte jag mig själv ...utan vanliga solen d har vart varmt o skönt. UNDERBART fick nästan ont i ögonen men så värt d. En del snö smälte .TACK gode gud! Inte för att jag hatar snö d e skönt, älskar vit vinter o fint ute men d får gärna va under dec o jan sen är d nog! Trött på tjatet om vädret men d kommer inte sluta förrän snön slutar rasa ner. Men väntar man på något gott väntar man inte för länge...eller jo oftast.


Min dag: Jag har jobbat på fm och det har gått bra allt flöt på idag konstigt för att va fredag. Busa som vanligt med arbetskollegorna. Skrev bl.a. med märkespenna på en arbetskollegas kopp mitt namn m stort hjärta nu kommer hon alltid tänka på mig medans hon dricker sitt kaffe yeey Kaffet kommer förmodligen smaka bättre dessutom nu. Hälsa på Iva med barnen riktigt mysigt. Ja handla åt Iva lite grejer bland annat godis. Jag åt bara två godisar *stolt* mkt mindre än va jag annars brukar äta. Tyvärr ska Ivas dotter va så givmild så hon fråga mig stupi kvarten om ja skulle ha godis försökte stoppa i min mun och hennes son V satt på min mage o käkade framför mig dregla samtidigt så d sänkte suget som tur hehe. Han o ja har blivit ganska fäst vid varandra. Han förgyller mina jobbiga dagar. Han känner  nog detsamma för han vägrar släppa mig när jag är där bokstavligtalat. Men han förstår inte riktigt tt jag är för gammal för han:p. Iva e så underbar fattar inte va ja gjort för förtjäna henne. Återigen överraska Iva mig med en present fick riktigt fin klänning av henne. Får skuldkänslor ju ska se till o överasska henne med nått fint oxå! I love mah babygirl!

                                         

Kvällen sluta hos Suz med massa mys. Det blev många timmar men tiden gick så snabbt så märkte inte ens det. Hade riktigt kul med Suz o hennes son G. Jag o G lekte lite. Han har det härligaste skrattet ja hört!  Imorn ska jag få träffa han igen wii!! Vi prata om allt verkligen mellan himmel och jord detta va oxå nog ett steg närmare till brätte vänskap. Hon fick bla hjälpa mig med ett dilemma. Har beslutångest över en sak som kommer påverka mitt liv rejält. Så skönt och ha hennes possetiva energi. Blir alltid så pigg med henne.

                     
                      Me and Suz


 

Det finns dagar som är som trappor, man måste välja om man ska gå upp eller ner

 

 

 

 

 

 



Kommentarer
Anonym

haha...äntligen blev jag erkänd som bff!!!haha lav jo!!

2010-03-07 @ 10:05:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0