Estockholmoo

God morgon Sverige!!

Härligt väder I like! Men hörde att det skulle inte hålla länge snö på fredag eller något? Det har börjat snöa i Barcelona? WTF! En kompis som jag träffa på i bussen igår sa att i sommar ska det bli jätte fint väder här eftersom vintern vart kass. Njaa jag vet inte om jag ska lita på han. Det är trots allt Sveriges väder vi talade om men jag sa till han blir det inte d så förvänta dig mig utanför din dörr! (jag skojade inte)

Woopwopp idag blire sthlm hoppas jag om inget annat dyker före ! Hälsa på mina favoriter som jag saknat som f*n!


Här är något annat att skratta åt eller tycka synd om ja gjorde båda helt sjukt!

Födelsemärket
blev ett... horn



http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6747422.ab







Close some doors today. Not because of pride, incapacity or arrogance, but simply because they lead you nowhere / PC



Kommentarer
Iva

hahaha som de ser ut verkar de va ditt folkslag älskling, antar att födelse märket vid din läpp okså kommer bli ett... HORN

2010-03-15 @ 23:25:32
URL: http://ivonne.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0