confusion

Har haft en kokoloco dag fy. Morgonen börja med att jag stressar som vanligt till bussen. Sätter mig i den kalla bussen och försöker hitta min mp3 för vakna till liv men till min otur så har jag glömt att jag lämna den hos kompis igår. När jag kommer till jobbet kollar kollegorna förvånat på mig och frågar "börjar inte du 14?" ohh nej tänker ja och tittar på schemat jo visst ja ska börja 14 men där stod jag 7 på morgonen!!!! Jaha då vare att glida hem igen sova några timmar. Men sen såg jag faktist att internet sidan som vi kan titta på schema på hade strulat och visat fel! Tacka o ta emot fick sova lite extra iaf När jag kom tbx till jobbet Hittade en fin affisch på mitt skåp som skulle föreställa min framtida man. Föreställ er en indisk mullig och hårig man ush ja. Fick mig ett gott skratt iaf. Har inte gjort mer än jobbat idag. Nu ska ja försöka sova e helt slut.


Nattinatt Dröm sött om mig!



Om du tänker för länge på nästa steg 
kommer du att tillbringa livet stående på ett ben


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0