WOOPWOPP

Hej arbetsnarkomanen i mig är back in town. Jag hade d ganska lugnt ett tag. Men de 2 sista veckorna har jag bara jobbat som en tok. Har så klart haft tid med vänner. Men lyckats träffa alla snabbisar för att hänga med. Trist. Idag tar jag chillpill och är ledig . Haft en lång sovmorgon sovit 12 timmar. Skönt.

Igår jobbade jag på Pel. Sen drog jag till tivolit med Hen och när fötterna sa ifrån efter allt gående så käkade vi mat jag kebab gud så gott och hon åt pizza. Jag drog till Wifey Suz och drack lite vin och snacka massa urmysigt i hennes balkong. Min fru va oxå sugen på kebab så hon beställde hem. Jag hoppa sen på cykeln till min Bula och mös med henne innan hon skulle åka. Fick reda på roliga nyheter igår jag ska få bo ensam i min chefs lägenhet i stan 12-20 juni så sjukt underbart.



xoxo


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0