It's all good

Gud va skönt jag som har varit så orolig. En stor sten har fallit bort från mina axlar som jag burit ett tag på nu tyvärr. En stor lättnad. Nu mår jag mkt bättre och kan slappna av lite mer iaf. Nu äntligen går livet som det ska. Har små betydelselösa bekymmer nu bara. *peppar peppar* Hoppas inge händer nu hehe ush!  Annars så trivs jag som fina fisken i vattnet. Idag har vart en Underbar dag sjukt skönt. 

Imorn + hela helgen jobbar jag. Känns tråkigt nu när alla ska grilla och hitta på roligheter. Men mest besviken för det ska va så fint väder. Tråkigt nog missar jag matchen mellan Portugal och Brasilien!!



Karma: What goes around comes back


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0