OVER

Idag har vart en riktigt bra dag. Sommarvädret gör allt mkt lättare önskar det kunde vara hela sommaren!!

Jag har jobbat idag fast känns ändå inte, tiden har gått otroligt fort. Haft tidig midsommarfirande på jobbet och brolopp för en ny bro som patient på mitt jobb fick inviga. Käkade Kina med kollegorna på lunchrasten. MUMS saknat sushi rätt länge nu så jag va rätt nöjd.

Efter jobbet gick jag till stan för att möta upp Con och Ros som va här och hälsade på innan sin resa långa till Tunisien. Har inte träffat Ros på sjukt länge men d va ändå som det va igår. Vi käkade glass vid ån och snacka om gammalt och nytt. Helt underbart under skinande sol.

Jag träffade min brukare vid ån också sen. Vi satt med en varsin sallad och prata om det senaste. Det va härligt det med.

Imorn: LEDIG!! Har inte planerat mer än fixa lite saker sen gå på bio och käka med mina äldsta bröder. Ska träffa min fru Suz för lite mys hoppas jag om tiden räcker.



Nu ska jag ut och busa med Hen! Jag och hon har förresten bestämt att vi ska fira våran vänskap. Vi har känt varandra nästan 13 år! Man firar förhållanden vrf inte vänskap kom vi fram till!  Så glad som har henne. Hon har alltid funnits där för mig. Aldrig gått bakom min rygg. Stöttat mig och tryckt upp mig oavsett vad. Under våran vänskap har vi inte heller bråkat så mkt som vi borde kanske. Vi är rätt olika jag o hon men vi har alltid stått på våra platser och så kommer det alltid vara!

Gammal vänskap är som gammalt vin, ju äldre desto starkare



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0