Uploaded

Nu är min lata vecka tyvärr slut. Jag avsluta kvällen med ett låååångt bad med ljus och Mozart. Ja va på rosa moln så sjukt skönt va d. Igår hade mamma gjort massa gott så jag åt som en häst d va dolma baklawa vattenmelon godis nötter och glass. Omg ja kände mig i paradiset. Ni som känner mig vet vilken torsk jag är för mat. En av mina största svagheter! Min "diet" har vart på paus under denna vecka nästa vecka börjar jag om. Sen har jag som jag sagt tidigare bara slappat denna vecka så inte gjort så mkt och det har inte blivit cyklandet. Jag har nog lagt på mig 2-3 kg.

Jag har samlat ihop en del tankar och hoppas på lite förändring i min tillvaro. Jag har fått massa krafter nu och se till att göra det bästa av allt. Jag känner att vissa saker får ja släppa spec om jag vet att det gör illa mig bara trots dess höga värde för mig. Jag ska försöka att inte heller angagera mig i det som inte ger nått tbx. Orkar inte springa ifrån eller till saker. När slutändan visar inge bra resultat ändå. Ni vet nog inte vad jag pratar om. Men jag skriver ner det här själv till mig som en påminnelse. Det har nu skett massa förändringar i mitt liv. Jag tar det mkt bättre än jag trott men det är ändå väldigt tungt. Jag lyckas alltid förvåna mig hur stark jag är. Det finns nog inget jag inte skulle klara av känns d som nu. Men livet är fullt av överraskningar. Man vet aldrig hur det kan gå till.

Nu till ännu tråkigare nyheter fick höra i veckan att Seb som jobbar på samma ställe som mig ska SLUTA! Det känns verkligen tungt. Han är nu borta från jobbet pga semester vi lär nu inte jobba ihop på typ 5 veckor. Sen slutar han efter sommaren. Vi kommer absolut ses privat. Men det kommer inte vara samma sätt på jobbet. Han gör saker och ting mkt lättare. När jag är tjurig eller på bushumör kan jag alltid gå till han och han finns där! Vi har gjort en del tokigheter ihop och ska inte klaga va glad för så länge d vara för han skulle enbart annrs jobbat bara i somras. Nu ska han till akiss på akuten ja lär hamna där ofta har ja en känsla av:p. Jag har redan avbrytit kontakten med några i mitt liv och sen kom det här. Jag har seperationssvårigheter ush! Så detta är en jobbig period för mig! 

Fick denna låt av Seb för några mån sen när vi båda kom fram till att vi tycker om Elvis. JA jag brukar lyssna på Elvis:p
Det är på skoj lyssna på refrängen hehe.

xoxo



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0