Studenten

Gud jag e så sötsugen!! Har vart alldeles för mkt av d jag har vart hård med sånt nu för vill äta nyttigt och känner verkligen skilnad så sjukt stolt att ja lyckats uppnå det. Jag äter dåligt med mat när ja äter sötsaker så skärt ner mår mindre illa och mindre trött. Ska inte röra magnumglass i frysen eller chipsen på diskbänken. Jag har marshmallows i väskan nånstans i rummet som missades när ja skulle grilla. Ja kanske kan trösta mig me d för ja fick inte min grillning! Ni anar inte vilken kamp det är mellan magen och hjärnan.



Det här en av 6 tårterna o massa annat som serverades i fredas när jag va servitris på Studentmottagnig för 90 pers på jobbet. D va kul men samtidigt lite tråkigt när man hörde alla studenter skrika och man ville hoppa på deras lastbilar!! GRATTIS alla som har tagit studenten! Ni e riktigt duktiga som har klarat det här och inte gett upp!! Men hälften av er kommer nog ångra att ni gått ut hehe! Nu börjar riktiga livet! O ni tyckte gymnasium va tufft?? Höhö..

Påtal om bli äldre två av mina bröder ska ut på fredag då d blir deras senaste kväll hittils. De är ett stort kompisgäng som ska på Fett me kärlek. Jag tänkte gå dit och följa me de. Nej d fick ja glömma för d kanske ska haffa brudar!! Skämt eller inte skämt vet ja inte. Vill inte veta nog. D tyckte d kommer bli skämmigt om ja kommer! Ja förstår absolut inte vrf!! Men ja övertala att jag fick komma förbi och säga hej! Tack lov vann ja på den disskutionen efter massa skrik och kuddkrig! Inte lätt att va äldst! Jag älskar mina syskon och vet att jag kan va för hård ibland men de kommer förstå vrf sen. Tiden går fort förbi märker knappt hur stora de blir ibland. Mina änglar!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0