✫POOOORTUUGAAAAAAAAALLL ♥

YOOOYOOO!!
 
Igår va dunder!! Åkte till stan med Iva för att träffa upp Hen. Vi åkte ner till Boländerna och kolla efter ny mobiltel hos Media Market, Elgiganten och Onoff. EFter massa letande och fram och tillbaka kollande så hittade jag den perfekta mobilen för mig. TYPISKT va tror ni? SÅKLART ska den va SLUT!! Om d nått jag har svårt att få så är d när ja ska shoppa antigen slut lr fel storlek. Min mamma har oxå märkt den oturen med mig när jag berätta så gissa hon direkt på att den mobilen va slut hahaha! Men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge. Synd bara att jag inte har tålamod när jag ska få nått nytt blir som ett barn vill ha d på en gång! Men vi hade det ändå trevligt och blev en del bus. vi hamna på båda framfickan och olearys. Matchen tyckte jag va tråkig.


Kvällen sluta på en bryggas kant! Med massa snack. Precis en underbar sommarkväll


Idag: ska jag träffa världens sötaste Mar vi ska ta en glass vid ån lr fika kanske. Så sjukt länge sen vi sågs ska bli så kul. Sen ska jag och Iva bada och sola. Kvällen slutar såklart med Portugals match mot Spanien!! Jag ska sitta med ett gäng som alla kommer hejja på Spanien haha! KUL!



Önskar er minst lika trevlig dag!! PUUUSSSS


Kommentarer
Iva

i portugal! moahaha

2010-06-29 @ 14:11:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0