GÖD NIGHT

Dagens: Gubbe kommer till jobbet vill låna toalett han är lite förvirrad efter toabesöket glömmer han bort vart han ska gå vi skickar iväg efter hans förklaring. Min kollega som följer me han ut en bit och vägleder så snäll som hon är. 10 min senare kommer en kvinna in och frågar vart hennes man är som skulle lånat toan för 15 min sen. Jag får en chock och ringer min kollega och ber henne ta in han. Tror ni hon redan lämnat han? Min kollega går ut för letande igen för frun talat om att han e förvirrad och får ej gå själv. Vi ringer polisen som hitta han andra sidan ån som tur. HAHA tänk vad toabesök kan leda till!


Sen måste jag bara säga OMG vilken match mellan Danmark och Kamerun! Har missat några matcher men detta va nog VMs bästa match! Riktigt bra anfall försvar och kontringar som va grymma. Spänning hög grad. D körde All in verkligen. Själv tycker jag att Etoos kamerun spelade bäst. Vart riktigt chockad och hoppades på att de skulle vinna. Men Danmark va värd vinsten lika mkt.

Nu ska lilla jag hoppa i sängs! Ska jobba imorn bitti.

 

You have 2 choices in life: a] to find a way b] to make one / PC

Peace N Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0