Trött på att va trött

Heeeeeeeeey u!

Jag har vart så trött senaste dagarna så haft lite bloggtorka.Jag har haft så dålig energi på sistonde allt jag orkar göra på sistonde är pga mkt kaffe eller energidricka.
Sjukt seg. Äter bra sover bra rör på mig men inget funkar. Trött på att va trött! Iaf haft en underbar helg. Dem lediga helger helger får jag passa på och göra d ja tycker bäst om annars jobbar jag ganska ofta helger. 

I fredags fick för mig att jag skulle vara snäll och bygga upp en våningsäng som köpt för nån vecka sen till personalen när man vill sova på rasterna. Så jag satte så klart två på de tänkte två starka killar d kan inte bli fel och lär gå fort. Det gick segare än seg Men sen när det börja närma sig slutet så ska vi flytta in sängen tror ni de går in i rummet neeeeeeee. Haha vart så lack har suttit där innan påbörjat jobb och förklara att det inte kommer gå om vi inte börjar i samma rum. Men envis som en kollega är gick han förstås inte med på d. Så jag lät d va och byggandet börja. Sluta med att vi va sura o lät d va medans resten av personalen stod och skratta så klart! Men söta Seb som jobbade helgen har nu fixat det och sängen är på plats. Sjukt duktigt helt själv!

Gick till stan efter jobbet shoppade lite med min underbara Jia och tog en promenad.

Träffade Ibra och fikade. Hen och Kad joina oss innan vi gick för att möta upp Suz och Ann +2 för att sätta oss på Saluhallen. Tog några drinkar och vi gick vidare sen till framfickan. Bättre musik där och skönare stämning. Emi mötte oss upp där. Hade urmysigt. Älskar sommaren och uteserveringar! Träffade på en underbar brud som jag inte sett på mer än 1 år då våran samtal inte var mer än 30 sek. Hon kom ihåg mig och vi klickade så otroligt bra. Så öppen och söt. Borde finnas fler såna människor!

Igår: Firade jag lillebror som fyllde 10. Va hemma och umgicks med familjen nästan hela dan. Dav hämta mig och skjutsa mig till stan för lämna grejer och tbx. Så skjuts snällt umgicks en kort stund med han. På kvällen träffade jag Ibra.

Idag har jag vart lat och tagit det bara lugnt. Har myst lite med min fru Suz. Fikat med Can och nu ska jag träffa Dav snart för en promenad.





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0