Efter regn kommer sol I wish

Har en obeskrivlig lycklig känsla i min kropp! Ni som känner mig vet vrf haha! Jag säger bara 7-0! WOPWOP! Som jag skrev tidigare nu när både Sverige och Turkiet inte är med VM hejjar ja på d lag ja hejjat sen flera år PORTUGAL! Jag jobbade idag så såg matchen halvt missa första målet bara som tur. Hade intro igen med en ny tjej idag på jobbet och fick med på köpet 3 till som jag hela tiden skulle förklara vägleda svara på tusen frågor. Men som tur va alla duktiga och ambiösa. Men tro mig det va ändå inte lätt. Spec när jag ville se matchen. D va hyggliga och såg med mig och supporta mitt lag. D våga väl inge annat hehe. Mitt andra handsval i vm som ja sa oxå tidigare är Brasilien och de spela riktigt bra oxå igår. D vann 3 - 1 mot Elfenbenkusten! Vilket avslut på matchen! Herregud nästan skandal. Massa fusk och onödigt betende. Och Kaka som fick rött kort d va orättvist glasklart! Skönt att d finns lite ljus nu när allt annat känns meningslöst. Ja det är så jag känner. Känns som jag är bland massa mörka moln och fotbollen är mitt lilla ljus. Livet är inte helt katastroff nej men känner mig negativ. Jag har massa att va tacksam över men det händer så mkt skit runt om mig som överväger goda sakerna tyvärr. Men det här är snart glömt oxå som man brukar säga!
 
Imorn är det jobb Vårdstället 7-12 (SKÖNT) sen ska jag träffa min underbara chef Unn över en fika på jobbet. Kvällen slutar med fotboll med min fru Suz för då spelar Argentina - Grekland! Spännande. Denna månad kommer fotbollen spela stor roll i mitt liv. Så lär bli mkt snack om d för jag Älskar fotboll. Ska även boka tid för frisör imorn håret ska klippas och färgas! Längtar !



Fotboll är inget spel, utan ett revolutionärt vapen" - Che Guevara

Learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear." - Nelson mandela


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0