Allahim Cok Sukur

Gud så trött jag är! Har ont i benen så jag lämna cykeln på stan tills imorn får se om den är kvar. Fick skjuts hem som tur kunde tagit bussen men lata jag orka verkligen inte.

Utbildningen gick bra. Blev diskussioner om bemötande och konflikthantering. Blev en repetition på mkt men fick lära oss lite nytt som va riktigt intressant.

Träffa Hen på stan och shoppa kläder. Jag hatar att shoppa tycker d drygt att kolla runt och oftast brukar jag inte ens orka pröva saker ja köper innan. Men idag va helt sjukt ja lär nog vart på flesta butikerna i stan och prövat massa nya stilar och köpt en del kläder. Känner inte ens att jag är klar! Hen stod som ett frågetecken fatta inte va som hade flugit i mig hehe.

Dagens: Hen hostar så jag frågar henne om hon börjar bli förkyld och hur det va med henne Hon svarar nej då jag svalde min egen luft bara....
HAHHAAHA jag dog av garv!

Träffa Ibra wii så länge sen!! Vi fikade först sen satte vi oss vid ån och snacka massa. Vi snacka om rätt olika saker men vi hade nog samma syn på det mesta. Jag och han är väldigt lika. Enda skillnaden e nog våra kön och utseende. Han bor äntligen närmare och har paus från plugget så vi lär ses oftare wii!

Imorn jobbar jag 12-21 so boring orkar inte så trött! Men idag har vart sån dunder dag så imorn kan jag nog bita ihop!
Jag är tacksam över det jag har och fått i mitt liv för den jag blivit. Är nöjd på många sätt. Har bra känsla i mig.



Jag har beslutångest. I helgen har jag två roliga saker att välja mellan. Antigen Jes föddelsedagsparty som kommer bli så kul eller två kompisars inflyttningsfest för deras nya arbetslokal som är i sthlm. Nyfiken på lokalen som man kan se över sthlm och d har jacuzzi på festen. What to do?!?!?!

Nä nu ska jag sova är slut som artist!
Blogg ya later


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0