zombie

God kväll!

Jag är helt slut egentligen men inte sömnig av nån konstig anledning! Ska upp tidigt imorn för ja ska jobba 7-16! Idag har jag jobbat 7-21 med tre timmars rast då jag sov två. Igår efter jobbet åkte ja ner till frugan Suz och drack lite vin med henne och Cas på balkongen. Sjukt underbart. En mysig tjejkväll helt enkelt! Dock blev klockan mkt så det va dax och åka hem. Somnade sent och blev bara en timmas sömn. Hade svårt att somna:(Så idag har jag vart grinig trött och dampbarn. Jag hade planerat vattenkrig på jobbet idag men va för trött för d tyvär. Blev iaf brottning i köket jag och en arbetskolega fick damp haha! Ikväll har jag bara varit och ätit massa onyttigheter tyvär'!
Nu ska jag se på en film som ja somnar till hopps jag! Imorn ska jag till frugan för Okeykväll hoppas jah! Long time ago!

Peace!

Två gamla favoriter





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0