Try My Love?

God morgon!

Idag tog jag lång sovmorgon! Sov på balkongen tänkte lite svalare och ja d va d till solen dök fram och nästan brände mig! Men d va riktigt skönt faktist. I hemlandet sover vi på tak obeskrivligt underbart. Luften där är lite annorlunda delvis inte lika kvavt. Har ätit frukost och nu drog familjen för att bada o d känns riktigt kul när ja ska till jobbet! USH!

Jag har förlorat en del telefon nummer IGEN! Jag lämna in mobilen ja den nya! Den pajja jag vet inte ens vrf men nu har ja en mobil med hälften av mina nummer. Skicka mig era nummer igen.


Jasmin karas nya singel. Hon är från örebro och har massa fans i newyork och börjar bli större o större här i sverige.
Hon kommer säkert komma långt och det är inte bara för att jag vart med en av hennes musik videor:p Hennes nya singel spela i alla radiostationer ni känner säkert igen den. Jag digga låten. Kul med folk som satsar på nått d brinner för och ger inte upp.
Lyssna och Njuut!

Peace n Love


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0