Jag är inte perfekt

Men det är inte du heller...

Vem är du som ska dömma mig?

Jag är lycklig att sånna människor inte finns längre runt om mig som er. Älskar att snacka skit bakom och inte komma fram för ni är fega och äckliga. Jag har aldrig vart vän med någon sen gått runt och snackat om min väns privatliv eller snackat skit om den personen bara för vi är ovänner. Jag kan av ilska slängt nån kommentar men aldrig inget ja inte skulle kunna säga till min vän eller säga grejer bara för vi inte är vänner. En person har jag snackat skit om och med all rätt alla som känner mig vet tt jag borde gjort mer henne för hon va skam för att kallas vän.

Jag blir mer och mer besviken på folk hur de hanterar saker för att låta grymma eller skylla ifrån sig saker och inte vill visa sig dåliga. Envisa sig om att de har rätt när de snackar bara skit för de är för trångsynta tt inte inse sina fel.

Varför inte bara komma till mig och säga saker runt till folk och sen låtsas som det regnar. Fan tror ni jag kommer göra döda er ? Vad är de värsta som kan hända ? Istället för gå runt till folk som går och startar saker men det slutar ändå ALLLTID med att mina öron får höra det. Ta tag i era fucking kragar och se mig i ögonen och stå för ert SKIT snack. Jag vet vem jag är jag är inte perfekt . Jag skulle aldrig skada nån medvetet om nån inte gjort mig illa. Jag ångrar en sak i mitt liv. Men resten står jag för. Jag har alltid bra skäl till de jag gör om ni kände mig skulle ni förstå. Jag gör misstag oxå självklart vem gör inte de. Men aldrig gjort nått att vart dålig människa eller att en annan ska ha rätt att dömma mig. Jag är grymt mkt bättre än er Haters! vrf ? JO för jag kan stå för ALLT jag gör och försöker inte soppa undan skiten. Vart har ni eran moral och etik?

Hur mkt än vi haft våra upp och ner gångar aldrig trott att nån av mina vänner skulle bete sig så fult. Lek perfekta och gå runt och peka på folk. Jag ha aldrig dömt er vrf ska ni komma dömma mig? Jag släpper inte in folk lätt i mitt liv tvärtom för svårt och trodde aldrig detta om er. Att ni skulle hamna i mitt liv. Men folk visar väl inte alltid sin sanna jag på en gång. Jag har svårt att släppa folk. Jag är naiv och har alldeles för lätt att förlåta folk ibland. Och det här är slutet. Dessa grejer jag tagit upp är grejer är från förr och nuet och från 3 olika pers spec. Det brast för mig idag. Fick höra nått mer som jag inte väntat mig alls tyvärr.


Kul med rykten saker jag aldrig vetat om mig själv får jag höra från höger och vänster. Senaste va att jag va förlovad med en kille sen bröts det.....Aldrig ens snackat med människan eller vart riktigt förlovad.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0