All I Wan't For Xmas

HO HO HO!

Jag måste vart lite snäll förra året eller gjort nått bra från mig. För att inte fira jul eller fått massa pkt. Så har ja nog allt annat ja önskar mig. Underbar Familj, Vänner, Pojkvän, Kollegor och även hälsan välbåll. Jag har mkt att va glad över och det är ja enormt tacksam över. En Sak bara som är kvar som fattas i pusselbiten d är KÖRKORTET! Har misslyckat med att ta d men ska försöka ändra på d tills sommar! *håller tummar*pepparpeppar*Nazar degmesin Inshallah* Förutom d så är d väl va ja ska plugga till jag inte kommit underfund med. Jag gillar inte plugget men när nått intresserar mig kan ja hela vägen för att lära mig. Mkt pga min nyfikenhet förstås.


Hade den här snygga rosetten på mig under dagen. Ja va en julklapp hehe.

Dagen gick sjukt snabbt idag känns självklart på kroppen men fattar inte att ja jobbat så länge. Imorgon är d juldag. Får se hur ja gör. Ska ta sovmorgon och sen behöver ja få lite saker inhandlat har ja tur hittar nån butik som är öppen. Ska träffa prinsen han ska köra hoppas ja haha ej frågat än:p Sen blire fest med Ibra.  Annrs får dagen bli som d bäst vill. Har ej stora förväntningar går lika bra med en lugn dag. Är helt ledig helgen vore skönt och bara koppla av oxå.

Här är mina tre favo jullåtar:



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0